BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Wednesday, February 11, 2009

IKUT HATI MATI IKUT RASA? APA KO RASA OREN

Mawar rasakan c Karpal kepala dungah ni dah talabih minum uren bah ni..siap ckp tatap jugak mau saman mangak Sultan Perak. Mulau Tanak dietie'! mcm hebat sangat bah dia ni. Skula ndak tau di mana? di planet marikh kali..ndak pena bah dia ni baca rukun negara????

-KEPERCAYAAN KEPADA TUHAN
-KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA
-KELUHURAN PERLEMBAGAAN
-KEDAULATAN UNDANG-UNDANG
-KESOPANAN DAN KESUSILAAN

Percayalah aku ada jugak manusia di bumi Malaysia ni, mcm ini org oh? Nizar lagi satu kasi penin kepala otak org ja ndak mau terima2 hakikat, dia bukan lagi MB uh uh..kecian Dello!

Dalam Fasal 16 Undang2 tubuh negeri Perak yang Mawar baca, memperuntukkan bahawa sekiranya seseorang Menteri Besar kehilangan keyakinan mejoriti anggota DUN beliau perlu meletakkan jawatan bersama-sama dengan anggota Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (Exco) beliau..

Nah Jadik kenapa bah kan d org ni, mcm kejakunan dapat jawatan ndak mau beranti sudah sedangkan ndak dipercaya sudah oleh geng2 nya sandiri... wa wa wa

Sebelum segalanya kan menjadi lebih hina dan menghinakan diri mereka sandiri, baik lah bukan saja Anwar, Karpal malah Nizar juga harus segera 'Bertaubat' seperti yang di laung2kan oleh Karpal semasa tekanan darah tingginya naik mendadak beberapa hari yang lepas.

Maklumat Lanjut ku suka layari:

6 comments:

JomoSamaTuaran said...

inilah yang dipanggil `BENGGALI NAIK MINYAK'...macam tu gajah juga pandai naik minyak!Ku lasing karang....bodoh,bahalul..!

MAWAR BERDURI said...

salam jomo? he he lucu bah kau ni...

ko suru c karpal naik luri yang tamasuk dalam itu tanah ahahaha wawawa matai na c pairet! adui beguling aku katawak...

NONG said...

Inilah sontoh2 urang yg butul2 gila kuasa..
hehehhehehe
Apa pn kita sama2 berdoa agar negara kita selamat dari perang macam di Palestin..TAUBAT2.

sumandak bayu said...

Salam mawar,

Ni lah manusia paloooooii sedunia... campur dengan lahabau.... otak simpan di kaki bukan lagi lutut..nama ja lawyer tapi sebenarnya loyar buruk... setakat kapla dia tu apa la sangat bole kita buat cermin gak...

Jadi kesimpulannya minta dia cermin dulu muka di CERMIN SNOW WHITE dan tanya sape manusia yang terBUDU sekali di Malaysia ni.... Confirm dijawap KARPAL

Sedingin Salju said...

Ha, yang pembangkang punya penyokong, asyik nak tegakkan benang basah. nak ungkit masalah penderhakaan oleh puak Umno. mereka mana ada derhaka? At last, mereka menerima. Bukan macam yang ni.

kamal... said...

hahhahhaha betul tu apa ko rasa oren kah? atau ko rasa masin2 tai idung kah karpal..salam dengar sini ahli BPN era fatherson dah mula menular dalam PR...adakah bakal terjadi perang 4 beranak dalam DAP? karpal dan anaknya VS lim kit siang dan anaknya? mawar hebahkan kepada kawan2 tetang era fstherson ni cuba baca analisis d blog ini>>>>>

http://n5tandek.blogspot.com/2009/02/kelicikan-anwar-satu-perjudian-atau.html