BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Saturday, February 14, 2009

BILA PR MENUNJUKKAN KEHEBATAN ILMU UNDANG2 YANG DIPELAJARI DARI PLANET ZUHAL

Hari ini, Mawar melayari laman berita yang menjadi kewajipan ku setiap hari walaupun badan tidak begitu lunak untuk terus berkarya. Utusan Malaysia Online:

KUALA LUMPUR 13 Feb. - Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini memfailkan permohonan di Mahkamah Tinggi di sini untuk mendapatkan perintah perisytiharan bahawa beliau masih merupakan Menteri Besar Perak yang sah.

Teketawak aku membaca berita ini dengan panjang lebar lagi. Beginilah bah ni kalau semua orang2 dalam PR adalah pemilik ijazah undang2 dari planet Zuhal pulak, tapi c Karpal kepala dungah 2 jak dari Planet Marikh dia dapat ilmu kebal mau saman mangat Sultan.

Kalau kita berpijak d bumi nyata tak kan jadi macm ini bah crita ini, dah jadik mcm cerita senitron Indon pulak aku rasa. Lepas tamat satu episod ada lagi sambungan nya. Adui? poning keponingan lah bah kecian masyarakat@ rakyat jelata di Perak tu oleh Pakatan Rakyat ini.

Napa bah kecian c Nizar ni? ndak cari kerja lain jak..jual kereta Camry kah? ok jugak bah tu, yang penting Halal. wa wa wa. kita tunggu jak la kan apa lagi sambungan DRAMA SINETRON SITANGGANG DI SUMPAH JADIK TAIK!

5 comments:

sumandak bayu said...

Salam Mawar

Ni lah bukti orang gila kuasa... ndak sedar diri.. kecik2 ndak mau mampun dah besar susahkan rakyat PERAK... ops talabih sudah

MAWAR BERDURI said...

salam sue?

na bukan ja talabih ni...ni kerana banyak yang kurang bah sue..kurang ajar pun ada..

Sultan Selangor bertitah
"JANGAN BIADAP"

memang wajar sebab, mcm malampau2 tau pakatan ni...kalau suruh sumpit pakai panah beracun PR ni bagus jugak ni.

Sedingin Salju said...

Itulah, kecik-kecik taknak mati. Dah besar, menyusahkan orang saja. Aiyo, teruklah.

BERANIKAN HATI said...

Salam MB,
Terima kasih lawat blog saya dan tinggalkan komen. Saya dah buat lawatan balas. Jangan putuskan.

MAWAR BERDURI said...

salam beranikan hati?

selagi hati kita berani, maka tidak akan ada yang kan putus he he..