BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Tuesday, February 17, 2009

ELIZABETH WONG YANG LETAK JAWATAN!!! INGATKAN ELY MANA TADI?

Salam kepada smua pelayan2 blog yang budiman.


Pagi ni bukan segaja tak nak mensensasikan cerita yang agak2 panas ini dengan serta merta, sebab blog ni bukan blog "AMBOI2"?... tapi bila dapat sms dari Agendanews ni hati ku bermonolog juga " Elizabeth Wong letak jawatan! ingatkan ely kat filem the Pirates tu letak jawatan jadi heroin buli la aku ganti he he" wa wa Mawar ni memang agak2 suka berperasaan sikit tapi tidak la sehingga aku suka mengambil gambar2 dan membulikan jawatan itu terpaksa di letak dengan tidak semena2.

Apa yang tidak bestnya aku rasa - semasa sidang akhbar peletakan jawatan ADUN PKR Bukit Lanjan (nasib baik bukan terlanjan... kan?) uh uh..tabek2 sikit asau. Adalah peristiwa marah dan menjerit oleh penyokong2 heroin filem PKR ni..kira nak tunjuk sokongan padu la ni..org Sabah sakap 'kabe2' malu bah tu. Nama pun Elizabeth glamour tu nama, sama jugak dengan cerita gambarnya kan???

Tapi? tak yah la nak kecoh2, ini namanya suratan bukan kebetulan2 lagi. Jadik kepada heroin2 baru yang tengah berbaris mengantikan posisi dan kedudukan Miss Elizabet ni? pastikan memiliki ciri2 yang unggul lagi mempunyai 15 nilai2 murni wanita sejati. uh uh

11 comments:

Apai Ngelai said...

Salam,

mungkin bekas boyfriend dia dulu bengang tengok dia menja ngan Khalid. Tu yang dia dedah gambar tu.. mungkin ada gambar panazz yang lain lagi kot..

MAWAR BERDURI said...

salam kembali apai?

pasal panas2 tu bagus kita p pekena pisang goreng panas apai kenyang juga perut he he...

Gambar2 dia yang panas kasi org2 yang panas2 ja tunguk..kalau khalid nak tnguk pun itu dia punya pasal. uh uh

apai kalu ko terbang ko jan lupa singgah belikan mawar sekuntum mawar merah dan serangkap puisi dari Tuah uh uh

Captain Jack said...

Salam Mawar...

Hahahaks... Huh... Mawar ni buat Jack terkezut jer la... Ye lakan ingatkan Ely Jack td hahahahaks..

Kisah Eli ni dah tersebar luas, macam pisang goreng panaz pulak... eloklah c Eli ni tawarkan diri untuk meletakkan jawatannya..

Sekarang dah jadi 3 Bukit ni.... Mari kawan2 semua kita bersiap sedia untuk PRU kecil yang akan datang..

Gerakkan semua jentera... Lakukan apa yang patut... Jom kita layak Pakatan Rakyat!!!!

INILAH MASANYA!!! JANGAN TUNGGU LAGI!!! KITA TAWAN 3 BUKIT NIH!!!

Uh bersemangat pulak Jack hari ni... Hahahaks

Salam Perjuangan

CJ

MAWAR BERDURI said...

salam Jack?

lama ko menghilang kan cian ko, musti kapal ko bucur dan tidak dapat berkarya kerana sibuk membaikinya..

Hmm..ko mcm tau2 ja aku ckp pasal ely2 terus ko masuk blog aku.

ko tak yah risau la, yang letak jawatan tu Elizabeth ADUN tu, bukan ely ko tu ah ah..

ko jaga ely ko bagus2 Jack jgn ko gambar2 tak tentu arah...kalau pun kamu perang gaduh2 ah. pesanan khidmat pesanan ringkas dari MB uh uh

MAWAR BERDURI said...

sambungan..uhuh ada sambungan lagi

mudah2an bah Jack BN manang smua di mana2 bukit pun yang ada p/r. Amin

Anak Kuala said...

bukit lenjan ni hutan tebal lah. depa tak bukak tender balak kat bukit ni ke?

Rozie Jumat said...

adidi...tulah..kepada yang nakal-nakal tuh pandai2 lah kabe2 tuh perangai...

BH said...

Salam Apai dan Mawar,
Terima kasih melawat blog saya. Jemut lah datang lagi. Bila Eli nak letak jawaran ADUN, MB Kalid kata tunggu dulu, kena tengok dulu. Maksudnya tengok keadaan dulu. Saya terkejut juga mulanya, ingatkan kalid nak tengok foto tu dulu atau pun nak tengok anu Eli dulu. Hu hu!

Sedingin Salju said...

Tulah, sombong lagi, bongkak lagi, biadab lagi, derhaka lagi.

singamaraja said...

Auuum !

Bikin malu betul orang PKR ini aduuuuh !

MiMpi said...

Jgn Ally Iskandar sudah..hehehehe