BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Tuesday, February 24, 2009

ADUN BN SARAWAK MENINGGAL DUNIA

Awal pagi ini, Mawar menerima sms dari AgendaNews dari seorang teman. Pinar2 jugak mataku membaca berita ini.

ADUN BN Batang Ai, Sarawak Datu K Dubin 54 tahun, Meninggal dunia jam 125 am. Batang Ai terletak dekat sempadan Kalimantan perjalanan 4 jam dari Kuching.

Dalam hati Mawar terus berkata2 - dariNya kita datang kepadaNya jua kita kan dikembalikan, ai nah pilihanraya kecil kah lagi ini??? tapi untuk Sarawak rasanya akan berlaku serentak sebelum akhir tahun ini. Apa pun sama2 lah kita nantikan keputusan dari yang berwajib,

9 comments:

Apai Ngelai said...

Tak perlu PRK. Majoriti besar tu semua penyokong BN. Orang Malaya Pakatan nak masuk, kena sanggup berperang ngan nyamuk dulu.. itupun kalau sanggup!

MAWAR BERDURI said...

uh salam apai?

hidup lagi ko ya..lama tak jumpa he he he..

ai nah jadik kalau calon bn nyamuk pun buli manang ka apai? he he he

bahaya tu..jgn suru pakatan tu datang ndak pasal2 kena denggi tu smua kan apai? uh uh

Captain Jack said...

Salam Mawar dan Apai...

Jack berharap Jack dapat berlayar ke Serawak untuk membantu jentera disana...

Salam Perjuangan


CJ

BRO JINGGO said...

Salam TAKZIAH kepada keluarga Dublin Untini...

MAWAR BERDURI said...

salam Jack n BJ?

ai nah? mana buli Jack tulung d swk apai ckp banyak nyamuk d gigit ko nanti.. ak ak biar pakatan ja di gigit sampai mengigil kena malaria.

Sedingin Salju said...

Ha Mawar, taknak masuk calon?

MAWAR BERDURI said...

tuk kui sedingin salju mana kan aku bisa bah menjadi calon he he

calon tunang boleh la aha haa

Sedingin Salju said...

Kamu ini aku mau tanya ba. Udah ada husband atau kau masih solo ba.

MAWAR BERDURI said...

wahai sedingin salju hatiku?

kanapakah dirimu menjadikan blog aku ini seperti laman mencari jodoh ak ak ak..

sesungguhnya jika kau ingin tahu..sediakan dulu 7 dulang puisi jiwa2 tangkap nangis. he he