BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Thursday, April 22, 2010

UNISEL MERUNDUM INILAH PRESTASI PAKATAN RETAK


Sejak Pakatan Retak mengambil alih Pucuk pemerintahan Kerajaan Negeri Selangor antara perkara yang Khalid Gagap lakukan adalah mengubah Kepimpinan UNISEL termasuk TNC nya. Satu demi satu Bencana yang menimpa UNISEL gedung ilmu yang dibanggakan oleh segenap lapisan masyarakat yang mengenali prestasi Universiti ini.
Tidak cukup dengan Kemasukan Pelajar UNISEL Merudum, Data menunjukkan Universiti Industri Selangor (UNISEL) mengalami keuntungan yang paling teruk dalam sejarahnya sehingga negatif RM 20 juta (2009) - ( RM 6 juta (2007), RM15 juta (2008).
Masalah dari segi kemasukan bilangan pelajar dan jumlah Bilangan kemasukan pelajar 6,758 (2007), 4,477 (2008), 2,481 (2009) dan hanya 400 (Jan 2010). Masalah pengurangan pelajar dikatakan kerana ramai lepasan diploma enggan melanjutkan pelajaran ke Peringkat Ijazah. Peningkatan kos pula kerana emolumen meningkat sebanyak 53% pada 2009 antaranya kerana membiayai kos Naib Canselor (JUSA A), 4 TNC (JUSA
B), dan 2 – Pendaftar dan bendahari (JUSA C)
APA SUDAH JADI? BIJAK NYA PEMIMPIN PKR MENCORAK GEDUNG ILMU...APA GUNA AIR FREE KALAU GEDUNG ILMU YANG DIBANGGAKAN HARUS LINGKUP KERANA KEBODOHAN YANG DISULAM DENGAN KESOMBONGAN...
Mawar : Mawar mengulangi semula isu ini kerana sedih, terlalu ramai yang leka dengan janji sang Pambangkang yang hanya tahu berjanji. Membentuk kerajaan tidak cukup dengan janji manis. Rakyat buka mata dan minda mu, menukar kerajaan bukan ibarat mencuba atau membeli kasut baru dan boleh d buang kalau dah rosak. Bumi yang dipijak tidak boleh dibuang jika ia dah rosak dan merosakkan anak bangsa kita.