BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Sunday, April 18, 2010

Anwar Pilih Zaid Untuk Jadi Benteng Serta Pembela Anwar di Parlimen menghadapi Kes Liwat

Bernama : Ketua, Timbalan Ketua Angkatan Muda PKR Shah Alam keluar parti

Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat (PKR) cabang Shah Alam, Nor'isham Manap dan timbalannya, Muhamad Ali Mukhtar hari ini mengumumkan keluar dari parti itu berkuat kuasa serta merta.

Seorang anggota Jawatankuasa (AJK) cabang itu, Mohd. Nazri Mukhtar dan empat anggota Angkatan Muda cawangan Padang Jawa turut mengumumkan keluar parti.

Nor'isham berkata, mereka mengambil tindakan itu kerana kecewa dengan kepimpinan PKR yang memilih bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim sebagai calon pakatan pembangkang pada Pilihan Raya Kecil (PRK) kerusi Parlimen Hulu Selangor.

Pemilihan Zaid yang rekodnya sebagai pejuang reformasi dan keadilan masih belum diuji jelas merupakan pengkhianatan terhadap semangat dan cita-cita perjuangan reformasi serta keadilan yang kami sertai sejak 1999, katanya.

"Kami yakin pemilihan beliau bukan berdasarkan kepentingan perjuangan dan rakyat tetapi hanya untuk menjaga kepentingan (Ketua Pembangkang Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) yang perlukan seorang bekas menteri dan peguam berprofil tinggi untuk menjadi benteng serta pembela beliau di Parlimen dalam menghadapi kes liwat beliau,'' katanya.

Mawar : Patutlah Anwar pilih Zaid ha ha hakzz katoi lagi kamurang ni..ngam lah tu peliwat minta bela dengan c Peminum Arak..uh uh

2 comments:

ISAC said...

A ah...YB Zul dah berpaling tadah, kena cari lawyer lain lah...

MAWAR BERDURI said...

salam ISAC


ha ha ha..uhuh PKR= Pakat Keluar Parti he he he