BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Friday, April 23, 2010

DILATIH MENJADI BERUK DAN KUAT BERDEMONSTRASI


Semasa Hari Penamaan Calon Penyokong2 PKR lebih gemar duduk d atas pokok, menari tarian Suffle tepekik mcm beruk tapi tak heran lah memang itu budaya Kerajaan Negeri yang dilatih untuk penyokong Pakatan - terbukti Mempelopori "Budaya Berdemonstrasi”.
Menurut Ketua Pengarah Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (JPNIN) dilaporkan berkata Selangor negeri paling panas kerana insiden demonstrasi jalanan yang berlaku di Selangor ialah lebih kurang 420 kes tahun 2009 dan 483 kes tahun 2008.

Sejarah menunjukkan Pakatan Rakyat dan kerajaan negeri Selangor yang mempeloporinya. Dengan Perhimpunan “Menghitung Masa dari Black 14 ke Arah Kemenangan Rakyat” pada 14 April 2008, di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru Kuala Lumpur. Menteri Besar Selangor juga hadir...Mr. Khalid tu lah

Tidak berhenti disitu Pada 6 Julai 2008 bertempat di Stadium MBPJ, Kelana Jaya, dianjurkan pula “Perhimpunan Protes Sejuta Rakyat”. Perhimpunan tersebut telah meninggalkan kontroversi yang memualkan dengan adegan penyanyi ‘melondeh seluar’ – “jilat-jilat”. Memang tidak pernah merasa malu pada 16 September 2008, Perhimpunan Perdana Sambutan Hari Malaysia di Stadium MBPJ, Kelana Jaya kononnya tarikh pembentukan “kerajaan baru Malaysia” yang nyata satu pembohongan terbesar dalam sejarah Malaysia.

No comments: