BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Wednesday, May 12, 2010

RAMAI YANG BUTA SAMPAI DI SIBU

Sibu merupakan bandar ke~3 terbesar di Sarawak, selepas Kuching dan Miri. Peluang menyaksikan bandar Sibu sendiri pasti mematahkan semua hujah2 Pakatan yang mengatakan BN tidak menjalankan kerja dengan baik menjadi Ahli Parlimen di Sibu.

Oleh yang demikian, orang DAP dan konco2nya di Pakatan Retak tu memang udah kanak 'penyakit buta' bila sampai di Sibu.

Ahli Parlimen terdahulu YB. Datuk Robert Lau bersama wakil-wakil rakyat lain telah membentuk Pasukan Pembangunan Berwawasan BN Sibu dan telah menjadikan Sibu sebuah bandar yang indah dan bersih.

Rakyat Sibu harus bangkit dari terlena dengan taburan janji manis sang pembangkang yang memanglah kan terus menabur dusta hanya untuk meraih undi. Undi untuk menjadi tiket makan duit rakyat, namapun Pakatan Penipu Rakyat.

2 comments:

AzamDin said...

korang lak buta kat pedalaman...puteri2 umno dak syarah kat aku...orang sarawak sabah yang kat pedalaman..tolak pembangunan...ahahahaha sapa la yang buta tu ye...ahahahaha

MAWAR BERDURI said...

AzamDin?

ko ni kalau d Sabah buli d gelar palui bin tulul..ko ckp guna kepala lutut..cuba lah ko p Sabah lutut ko p otak d sumpah pu3 UMNO. kwang kwang kwang..

mau ckp pasal sabah konon..ntah2 sabah pun ko ndak pena pegi...ahhhh ahhhh. ko jumpa pu3 umno sapa? pu3 PAS ko memang lah ckp mcm tu...agama pun kamu jual! memanglah kamu tak suka pembangunan, yang kamu kasi bangun Anu-war kamurang tu jee!