BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Sunday, May 9, 2010

CINTA DALAM HIDUP


Mawar : Hari ni dikatakan sambutan hari ibu, tapi seharusnya bukan hari ini saja kita harus menghargai ibu dalam hidup kita. Selagi hayat dikandung badan sayangi dan hargailah ibu kita seadanya ia...Aku mungkin tidak dapat mengucup tangan ibu sempena sambutan tahun ini, tapi ku tahu ibu selalu mendoakan kejayaan ku begitu jua sebaliknya.

Bagi aku kehadiran insan yang bergelar ibu sangat menyempurnakan cinta dalam hidup ini.

Hari ini aku masih di SIBU, Melihat Ibu-ibu di Sibu hari ini di kawasan pasar dan deretan kedai rancak dengan kegiatan ekonomi masing-masing, aku dapat merasakan kehidupan mereka cukup aman di bawah pemerintah BN. Aku merasakan tidak wajar ibu2 ini terus disirami dengan kata2 fitnah pembangkang yang tidak habis-habisan mencerca pihak kerajaan dan membibitkan api perkauman.

Sahabat-sahabat terus bercerita kehidupan di rumah panjang sudah cukup jauh berbeza berkat usaha kerajaan BN memajukan masyarakat di kawasan ini. sedikit cela bukan harus memudarkan rasa cinta. kekurangan itu kadang2 adalah kekuatan. Cinta Ibu di Sibu akan lebih sempurna jika hatinya kekal bersama BN. Selamat Hari Ibu.

2 comments:

Ali Abdullah said...

cinta nyaeee... mau sambut hari ibu kat KFC

MAWAR BERDURI said...

ha ha om apai..kfc pun aman bah undilah BN