BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Saturday, May 15, 2010

1 "PAKATAN" 3 DREAMS...

Esok akan jadi penentu ~ pengundi Sibu akan memberi mandat kepada Siapa untuk mewakili suara mereka ke Parlimen. Di Sibu jelas menunjukkan konsep 1 Malaysia diterima oleh pelbagai lapisan masyarakat. Lebih daripada penerima kepada Pakatan yang jelas kekadang hilang arah dan pedoman katanya 1 Pakatan tapi di dalamnya terlalu banyak yang bercanggah dari segi matlamat dan impian setiap satu Partinya mempunyai visi masing2...dan jelas kekadang sanggup mengadaikan prinsip masing-masing.

Gesaan Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr. Haron Din agar semua pihak termasuk pembangkang menghentikan penggunaan isu kalimah Allah sebagai modal politik pada kempen Pilihan Raya Kecil Parlimen Sibu, memaparkan Kempen PAS di Sibu membantu DAP akan mengadaikan maruah perjuangan PAS yang sebenar. Menjual agama dan prinsipnya demi kuasa yang belum tentu menguntungkan PAS dan mahluk didalamnya.

PKR janganlah cerita, dah macam gila meroyan dan buat kempen di Sibu...cerita panjang-panjang pun tak guna PKR memang tak di terima langsung di Sibu tak masuk kisah c DAP lagi best, kali ini cerita ini berlaku di Rumah Panjang Bulu, ada la rombongan DAP yang diketuai oleh Lim Guan Eng di usir oleh Tuai Rumah..ka ka ka balik lah bagus!

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum,,,
"Banyakkanlah berkomunikasi dengan Allah walau apapun yang kita lakukan,,samada kita rasa benda yang kita buat tu kita rasa betul ataupun tak,,,kerana sesungguhnya Allah sahaja yang benar2 memahami kita dan Dia sahajalah tahu apa yang terbaik untuk kita,,,,,sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui lagi Maha mengasihani"