BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Monday, March 16, 2009

KACAK BANAR 'LAGU KITA' BILA BUDAK SRWAK NI NYANYI

Best pulak Mawar mendengar 'Lagu Kita' ciptaan dan nyayian asal oleh Aizat apabila dinyanyikan oleh budak Sarawak Hafiz AF 7. Tu pun Mawar baru dapat tenguk ulangan kat TV al maklumlah bukan nya pun kita ni ada masa yang banyak tenguk2 tv nyanyi2 ni. Jadik ini sekadar penghibur mata dan minda, akhir kata Jangan durhaka pada ibu bapa dan juga pada Sultan dan negara. uh uh

LAGU KITA : AIZAT

Deras hatiku berdetak
Di langit aku terlihat kamu

Terang malam teman kita
Dengan angin meniup sayu
Kupetik gitar akustik ini

Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang kucipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

Dan aku terus
Menyanyi lagu ini untukmu
Walau berjuta mendengar
Lagu ini hanya untukmu
Arah hidup kita

Tergambar bintang di angkasa
Berkelip melukis cinta
Terciptalah lagu kita

Oh..oh..oh Oh..oh..oooh

Melodi indah yang kucipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya
Dan aku terus Menyanyi lagu ini untukmu

Walau berjuta mendengar
Lagu ini hanya untukmu
Arah hidup kita

Tergambar bintang di angkasa
Berkelip melukis cinta
Terciptalah lagu kita

Terciptalah lagu kita

5 comments:

Apai Ngelai said...

Aok mbiak serawak ngembak nang kacak bah...

Salam mawar,

Aku pun ada gak nengok. Menangis-nangis terharu sambil mengafundi woo... kahkahkahkah.

Kalo mawar nak tau dia memang tak boleh lari dari slang sarawaknya. Terlalu banyak perkataan daripada bahasa sarawak yang diadaptasikan dan diolah mengikut slang orang semenanjung. hahaha...

Dia ni baru original sarawakian.. tak macam aku perawakian. Aku salute dia, sebab suara orang sarawak nang kacak bah. Kan mawar?

MAWAR BERDURI said...

salam apai?

hidup lagi ko apai? he he he

uh uh mawar rasa suara hafiz jak kacak ni apai..rasanya suara apai mcm burung yang terbang tu mcm gambar apai jua tu he he he

JomoSamaTuaran said...

Burung??? Bah...main ko burung. AGI IDUP AGI NGELABAN bah kitak...

Sedingin Salju said...

Bila Mawar nak masuk AF pulak?

MAWAR BERDURI said...

Ui jomo ko jgn main2 dengan budak swak..di sumpit kau karang. hehe

ss mawar kalau masuk af takut untung astro telabih2 bah ss..sebab suara ni ala2 kanak2 tadika talampau merdu uh uh