BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Friday, December 12, 2008

Surat Terbuka ( 1 ) untuk Blogger Surind Raj

SURAT INI DISIARKAN SEBAGAI SOKONGAN KEPADA USAHA MURNI SANG TAWAL MENULIS SURAT TERBUKA KEPADA BLOGGER YANG HINA AGAMA KITA.

Saudara se-negaraku surind Raj,

Pertama sekali saya menyeru anda supaya masuk islam dan belajar islam secara menyeluruh supaya anda benar benar faham islam,ajaran dan cara hidup islam yang sebenar.Sesungguhnya islam itu amat menggalakkan persaudaraan,kasih sayang,keamanan,menyintai ilmu dan tidak sesekali menolak duniawi.

Ia adalah sebuah agama samawi dan teramat sesuai dengan fitrah semulajadi manusia.Islam tidak pernah menganjurkan kekerasan,radikal atau ekstrim ,apa lagi untuk menyuntik benih-benih permusuhan dan kebencian sesama kita.Justeru itu islam amat menentang kekerasan dan kekejaman malah peperangan dizaman Rasulullah adalah untuk menegakkan kalimah tauhid dan mempertahankan diri dan agama dari ancaman kuffar.Peperangan qital dizaman nabi mempunyai sebab sebab syarat-syarat yang tertentu yang boleh kita pelajari melalui kisah kisah perjuangan nabi dalam ilmu Al-maghazi.

Saya seorang islam,Saya tidak pernah memusuhi saudara,tetapi adalah tugas saya untuk menyedarkan saudara bahawa sebenarnya saudara sudah keliru terhadap ajaran agama islam yang maha suci ini dan sudah terlalu jauh menyimpang dari fitrah beragama manusia sejagat malah sudah lari dari kebenaran sejati yang saudara cari-cari selama ini..Apa pun pandangan yang diberikan kepada saudara,nyata teramat payah untuk saudara terima kerana saudara kini sedang melihat islam dari kacamata saudara yang sudah jauh terkeliru.Oleh itu doa saya kepada Allah agar saudara diberi taufik dan hidayah untuk mendekati islam dan jika saudara menerima sinar islam sebagai penyuluh hidup saudara…..sayalah orang yang paling gembira sekali terhadap pengislaman anda!
Selanjutnya>>>

5 comments:

Captain Jack Sparrow said...

Salam Mawar...

Setelah kita semua berpakat menyiarkan artikel sangtawal, Jack berharap surind dapat pengajaran bahawa islam bukanlah seperti apa yang dia fikirkan.

Terima kasih kerana kasi Jack kebas buah Strawberry mawar yer.. hehehe

Salam Perjuangan...


Jack Sparrow

MAWAR BERDURI said...

salam Jack?

mawar pun arap mcm 2 jugak..tadi 2 kan jack mawar copy ja dari blog jack 2..hehe

kalu takat stwbery tak da hal bah..ambil ja. bukan apa mawar tau jack kelaparan memikirkan masalah negara lagi? lanun lagi..cian juga!

Captain Jack Sparrow said...

Salam…
Salam rakan-rakan BPN.. laman blog jack telah diserang oleh antijihad… berikut adalah comment dari anti jihat….

The Anti-Jihadist said...
This 'police report' is about as genuine as a RM1000 note. It's so riddled with errors and mistakes, it's obviously a forgery cooked up by some addled-minded people in order to silence people whom you so clearly hate.

Anyways, I love all the attention and traffic your links are bringing to my site and cause. Appreciate it! Keep it up!

Have a great infidel day.

Shalom,

Anti Jihadist
December 12, 2008 11:32 PM
Oleh itu Jack seru rakan-rakan semua marilah kita belasah antijihad ni secukup-cukupnya didalam ruang comment blog jack… dan didalam laman blog anti jihat tersebut… Allhuakbar..
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=690427760483056829&postID=5176218611367435437

Salam Perjuangan…

Jack Sparrow

Captain Jack Sparrow said...

HANCURKAN BLOG IBLIS INI!!!!
http://pedestrianinfidel.blogspot.com/2008/12/fake-police-report-filed-against.html

Captain Jack Sparrow said...

Salam Mawar...

Hahahaak... kemain langtang lagi mawar berkata-kata... dalam blog dajal tu... x sangka Jack mawar ni memiliki semangat yang begitu kental.... memang sesuai pun nama mawar berduri... kerana setiap ungkapan yang mawar katakan pasti menyucuk-nyucuk hati siapa yang membacanya..

Jack bangga menjadi rakan blogger Mawar... wlupun mula2nya kita ni nampak agak kasar dan berbisa... tetapi itulah yang menjadi kekuatan dalam BPN...

Ceh perasan pulak jack hahak... teruskan perjuangan Mawar.. Jack akan sentiasa memberi sokongan pada Mawar...

Salam Perjuangan...


CJS