BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Sunday, December 28, 2008

IMPIAN TERPENUHI :KHAS 4 APAI N GENG BPN

Apai? ni ah gambar Mawar





Gambar2 di Pulau Mabul



7 comments:

Apai Ngelai said...

Salam mawar,

itu gambarmu?

cantik juga ko ni ye! kulit putih, bibir putih, mata putih, hidung putih, rambut putih, gigi tiada dan semuanya serba putih.. Suci kena cuci

Eheheh, mawar.. kawan tak pasti apa kategori cantik yang kawan mo kasi lah.. mungkin cantik kat dalam pasu. Wakakakak.....

Mawar, kenapa itu pulau tiada orang? Kalau pegi bimalam satu orang, kawan takutlah mo tidor sana shaley, mungkin sanggup lagi derita ngan nyamuk kat pengkalan jer... Seram oo...

Mamak Penang said...

Salam Mawar,
Inilah blogger yang tergila-gilakan oleh Abang tuah dan Apai.Cantik dan infomatif blog anda.Mmak saja tumpang lalu nak tahu bologger yang mengoda Apai Ngelai..ha!ha!ha!.Once again very intresting and cool blog...Wassalam.

Lain kali mamak singgah kena teh tarik kat blog chek.

Apai Ngelai said...

Mawar,

Apa fasal pantai pulau ni tak putih macam kat bawah tu?

Airnya jernihlah. bole tangkap ikan pakai tanganlah.. penyu pun boleh nampak kat bawah tu..

Rugi kalau melancong tapi tak birinang, yang bestnya apa ko buat dalam air pun orang sekitar bole tau..

sumandak bayu said...

Salam Mawar...

wah hebat sungguh permandangan kat pulau jom kita pi sama. Takkan dengan apai je hang bagi bunga katjack n tuah sekali jan lupa

MAWAR BERDURI said...

salam apai?

hah? mawar memang putih mcm salju ahahahh...

kan kita dah ada perjanjian..

apai tak tunaikan jadi, simpanlah impian apai tuk melihat wajah mawarberduri yang sebenar ahaha

tak da man ataupun mawar kat gambar lah apai sory!! hehe

MAWAR BERDURI said...

dear mamat penang!


makaseh lah sudi singgah ke laman mawar ni..kalu tak jumpa teh tarik

mamat pekena ja stwbery kat bawah 2 k tq.

MAWAR BERDURI said...

buat sumandak!

gambar ni tuk kamu semua..ku tujukan khas lagi

geng keras bpn man (matan), Jack (lanun pujaan hatiku uhuh), abe tuah (yg melukakan hatiku) dan Apai (hem2 paham2 lah) dan semua ahli BPN yang budiman hehehe enjoy!!!!

APAI?

buka tak da org masa mawar ambek gambar mawar delete smua org bagus bah kamera ku ni...ada kau?

kalu takut di kenapatan babat, jangan berenang di laut tak dalam...hehe

k apai selmat mengumpul duit syiling tuk dtg sabah.