BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Wednesday, August 20, 2008

Virus Yang Lebih Kejam Dari HIV!

Kalau baca Utusan Online hari ni salah satu topik yang diutarakan adalah 'Tiada Jalur Gemilang'...Faktor Utama sebagai seorang rakyat Malaysia aku melihat semua ni akibat kegairahan DSAI mau jadi Ahli Parlimen, satu Malaysia huru hara..bukan sebab dia ni hebat sangat tapi DSAI ni ibarat virus kalah virus HIV. virus yang memudarkan rasa cinta segenap hati rakyat untuk mengimarahkan bulan kemerdekaan.

Apa tidaknya pilihanraya dah tamat, ni sibuk lagi mau pengundi di Permatang Pauh berkempen, kalau pkr 2 tatap menabur fitnah kepada Kerajaan BN. Kerajaan yang pada asasnya telah memberi kemerdekaan kepd negara kita Malaysia.

Sibuk nak jadi PM, kalau tanya pada DSAI apa makna kemerdekaan rasanya jawapannya "Merdeka bila dapat jadi PM" tak paham ah mengapa perjuangan pkr ni macam org2 gila kuasa.

Pencabul kedaulatan bangsa Melayu. Menggugat Perpaduan Rakyat Berbilang Kaum. Kalau DSAI kemaruk sangat nak jadi PM sebab sejarah lepas dia tak dapat dan mempergunakan rakyat untuk menuju kemuncak kehancuran bangsanya sendiri, Anwar tak layak jadi warganegara Malaysia bagus tukar kewarganegaraan p Amerika jadi timbalan c Bush.

3 comments:

unlisted_one said...

Salam Mawar,

Nice blog..pink and sweet..

Sama2 la kita tunggu 16 September dan dengar alasannya bila dia tak berjaya jadi PM nanti.
Tapi, kalau dia berjaya,..tak tau la ape nak jadi dah. Kita cuma boleh tawakal aje masa tu...

Anonymous said...

Salam buat Mawar Berduri,
Semoga anda sentiasa dalam lindungan tuhan yang Maha Esa...Sesudah membaca rencana anda saya terpanggil untuk membuat beberapa komen tentang anda, antaranya ;

1.Anda masih mentah dalam ilmu pengetahuan dalam politik tanah air

2.Anda tidak mengenali DSAI yang sebenar-benarnya dan anda tidak tahu matlamat perjuangan PKR

3.Anda sememangnya buta dalam sejarah dan gemar menggunakan fakta lisan dari input yang tidak sahih..

4.Anda tidak mengkaji kes liwat Saiful Bukhari dgn sewajarnya...
Simple Formula :
(Saiful report DSAI liwat dia = Anwar ditahan ala serangan komando dan didakwa di makhamah)

(Raja Petra report+akuan bersumpah tentang DSNajib+Rosmah dalam kes Altantunya = Raja Petra ditangkap dan didakwa di Makhamah)

5.Anda sememangnya terlalu taksub dgn Umno...

Sekian Wasalam ...FIKIR-FIKIRKANLAH

MAWAR BERDURI said...

salam juga buat manusia tanpa nama?
anonymous.

setelah membaca komen anda sya bukan saja terpanggil malah terpaksa untuk mengariskan beberapa ciri2 penyokng PKR yang melampau!

1)Penyokong PKR saja lah yang matang dalam dunia berpolitik..tapi bagi aku tak perlu matang kalau lahir dan membesar untuk menjadi pembangkang dan berjuang bukan untuk Masa depan Malaysia Tapi MASA DEPAN C DSAI yang kau cintai 2.

2)Memang ah penyokong PKR ja yang kenal DSAI sebab kamu ja yang mau dengar ceramah2 dia yang mengarut 2. Perjuangan PKR yang paling jelas adalah jadikan anwar PM dengan cara 'Jangan pandang Belakang'.

3) Penyokong PKR ja yang hafal sejarah Melayu dan Sejarah Malaysia sebab hari2 baca buku. kerana telebih sudah baca buku kamupun hafallah sejarah anwar menjadi pelopor kepda politik wang mau lawan bos. Tahniah kerana anda pakar mengunakan Fakta yang sahih. Aku tidak perlu hafal sejarah DSAI utk menyatakan rasa sokongan aku pda kerjaan BN.

4)Penyokong PKR sangat arif tentang DNA. sebab semua mungkin belajar di amerika. semua benda dia tau. dan arif juga menyelongkar rahsia2 kerjaan. Matlamat Jelas Mahu Malaysia Huru Hara.

5) aku tidak perlu tunggu hari tua untuk menjadi penyokong Kerajaan BN, aku tidak perlu tunggu org ckp aku matang untuk bercakap soal kemerdekaan...Lebih baik tidak tahu sejarah dari lupa diri macm penyokong2 PKR..Sejarah apa yang kamu tahu? sehingga kamu memaki hamun org utk sokong bos kamu 2.

6)Penyokong PKR bukan bersuara untuk mengekalkan kemerdekaan Bumi Malaysia tapi suara kamu adalah suara untk masa depan DSAI semata2.

sekian untuk penyokong PKR yang matang dan mahir dalam dunia politik...tak perlu terlalu banyak berfikir dan menghafal sejarah anwar. Nanti jadi tidak siuman.