BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Monday, August 18, 2008

Jangan biadap Pembangkang tidak menunjukkan rasa hormat pada lawan – Najib

BUKIT MERTAJAM 17 Ogos – Datuk Seri Najib Tun Razak membidas pembangkang yang bersikap biadap terhadap pemimpin UMNO dan menggunakan pelbagai pendekatan untuk mencapai kemenangan pada pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh.

Menurut Timbalan Perdana Menteri, sikap berkenaan melambangkan imej pembangkang yang tidak berbudi bahasa dan akan diamalkan jika diberi peluang memerintah negara.
“Mereka gunakan kumpulan untuk bersorak dan menunjukkan isyarat lucah kepada pemimpin BN dan turut mengejar ke mana sahaja pemimpin berkenaan pergi.

“Pembangkang tidak menunjukkan rasa hormat pada lawan mereka, adakah ini imej parti yang nak perintah negara,” katanya selepas mengadakan tinjauan di Bilik Gerakan Induk, Pemuda BN di sini malam ini.

Apa yang penting, kata Najib, Pemuda UMNO tidak akan takut dan gentar dengan tindakan tersebut pembangkang itu. “Malah lagi gasak dia (pembangkang) main, lagi semangat Pemuda UMNO. Saya nak ingatkan jangan bermain api dan menguji Pemuda UMNO kerana kita tidak takut kepada mereka,” katanya...utusan online

Hari ni teman2 blog ada memberi nama baru buat Parti KeAdilan Rakyat akibat insident raba Pu3 UMNO...nama baru yang wajar dan dipersetujui ramai "Parti Kuat Raba"...pa nak buat bos dia pun Kuat Liwat!

5 comments:

sumandak bayu said...

Hebat gak nama PKR yang baru "PARTI KUAT RABA" yang penting tak payah lah dorang nak mimpi untuk jadi kerajaan Malaysia.

Bukan apa baru ja penamaan calon huru hara dah dibuat siap lag aniaya kaum yang sepatutnya dibela.

MAWAR BERDURI said...

Uh? hebat juga gambar kau ni sumandak ah. teringat terus aku lagu "biru2 gunung kinabalu, tenguk dari jauh hati saya rindu" ehhh wahhh....kalu utk bakal bos pkr 2 plak nama PKR jadi lagi best ubah ja jadi PKL mcm program Jom P KL...heheh Maknanya "Parti Kuat Liwat"

Desressurection said...

Sumandak Mawar...

Teruskan perjuangan...izinkan saya menjadi kumbang pilihan...

MAWAR BERDURI said...

Mula2 aku berfikir juga mahu jadikan kau kumbang pilihan ku wahai Desressurection bukan apa nama kau pun susah bah aku mau sebut, kalu silap2 sket jadi injection ui org sakit ja 2 kena inject oleh DR selain kanak2 yang memerlukan vaksin.

ni lagi bila aku teguk gambar kau rupanya robot jadi2an hehehe mcm 'Alien' da. tapi aku rasa kalu bawa kau p permatang pauh bagus o. tatap BN menang, kau bukan pakat raba g terus pancung kapla penyokong PKR. Baru lah thrill!

selamat poh!

JomoSama@2'R'Run said...

Huh...??? Ndak ada kerja lain bah durang ni.... boss kerja dia meliwat urang... penyokong dia pulak meramas urang....ishhh..ishhh