BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Wednesday, June 22, 2011

PERHIMPUNAN HARAM ATAS NAMA 'BERSIH' GUGAT KETENTERAMAN AWAM

Bila Kegelojohan mengusai diri manusia, ini lah natijahnya...ambigak (stail org sabah sebut nama itu penganjur, wanita paling bigak kot? kekekeke) tidak lain pasti hanyalah boneka untuk mengaburi mata, bahawa dengan sesungguhnya perhimpunan paling kotor atas nama bersih ini adalah atas dasar nafsu parti pembangkang untuk menembusi kuasa politik dari jalan belakang.

Jika benar kebersihan yang ingin dicapai maka dengan demikian, penganjur harus dan lebih penting lagi adalah (ayat ku ni sungguh berjela2) suruh dulu c anu-war bersihkan nama beliau itu dari isu dan kes liwat meliwat dan melawat rumah2 yang tidak berkenaan...

Perhimpunan Haram 'Bersih' layak bergelar kotor kerana didalamnya pasti didalangi oleh sang peliwat dan pelawat merangkap ahli politik paling terre belakun d benua ini.

Dalam kelahiran postingku akan datang akan aku paparkan apakah tuntutan-tuntutan yang ingin dibuat oleh Perhimpunan Haram yang bakal memakai baju kuning taik anjing di jalanan. Mengunakan nama ngo tapi rakyat bukan buta, tuntutan-tuntutan perhimpunan paling kotor itu kelak hanya menguntungkan individu yang ingin dilihat suci dan bersih tapi baunya sungguh busuk dan mendatangkan migran di kepala otak.

Bersambung daa....

No comments: