BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Sunday, June 26, 2011

JUMPA DI PILIHANRAYA BUKAN D JALAN RAYA

'BERSIH' UMPAMA DOMBA YANG SESAT ~ tajuk artikel di Sabahkini.Net, he he mantap jua kenyataan ahli Parlimen Tenom YB. Datuk Raime Unggi, pa lagi aku tebayang plak Kambing Biri2 bekeliaran di Jalan Raya sambil birak dan menguturkan jalan raya ha ha ha..tapi Pembangkang Di Malaysia memang pun pengutur.


Tak kala anu-war telah dikuturkan dengan pelbagai skandal maka dengan demikian maka digunakanlah bigak2 @ ambigak untuk menganjurkan mangak perhimpunan haram jadah, memakai baju kuning ala2 taik anjing (ayat ganasnya lah).


Balik kepada topik kenyataan YB. Dtk Raime beliau menyatakan tindakan al ambigak mengheret Parlimen ke Jalan Raya tak kala Pembangkang mempunyai kerusi yang mencukupi untuk berfungsi secara sah di Dewan Rakyat, ia merupakan tindakan subversif dan menyalahguna perlembagaan persekutuan untuk kepentingan peribadi dan boleh ditakrifkan sebagai menderhaka kepada DYMM Yang Di Pertuan Agong.



Mawar Sering Berduri : Masa duduk depan pc sempat mawar menjeling TV yang memaparkan berita, antara kenyataan yang paling menarik malam ini pastinya amaran Perdana Menteri Malaysia terhadap penganjur Perhimpunan Haram...kata-kata Beliau yang paling melekat dalam memory aku ~ "JUMPA DI PILIHANRAYA BUKAN DI JALAN RAYA"..mantap

No comments: