BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Wednesday, September 17, 2008

SAMA-SAMA KITA HAYATI


oLeh Kerana ramai kawan2 yang memperakui Bro Anwar dah tidak normal dan menghadapi tekanan yang melampau maka wad psiakiatri adalah tempat yang paling sesuai, agar beliau tidak berkeliaran dan mengugat ketenteraman awam...

7 comments:

sumandak bayu said...

Tapi mawar sakit Bri Anwar pandai berubah lepas dia pigi luar negara ndak ada sudah tu penyakit dia.. hebat btoi lah dia ni kalo membohong.....(pae-pae ja la dia ni)

Mohd Ariff said...

penyokong dier pun tak normal gak..
da kne tpu byk kali,tetap percayakn dier..plik2..hehe..

lawat2 la blog sy ye?hehe
http://ariff89.blogspot.com

JomoSama@2RRun said...

lagi pelik bini dia, ada surat doktor dan ijazah doktor, masih tak percaya......
Duhhhh... eeiii, mawar...mana kau pigi ni???? Lama ndak nampak, putik strawberi kerrr????

MAWAR BERDURI said...

salam?

ainah kalu bini ada ijazah kedoktoran bukan bermakna dia 2 pandai . dengan bini dia pun dua kali 5 juga bah tu jomo. dua-dua kasi masuk hospital pakar jiwa2 ni.

aku bukan saja putih stewbery tapi, p jual sayur di kundanasang agar ekonomi kita berkembang dan tidak mudah digugat oleh pak anwar yang gila jawatan.

waritarakyat said...

Dia tu dah sakit angau... Hati2 tau.... Nanti terjangkit nahas kita. mcm mana lah nak jadi PM kalau sakit tu berterusan....

ms butterfly said...

salam mawar!
aritu 16 sept
kita tunggu 8 disember ni pulak..

Abol Joe said...

Alasan demi alasan, tak kan terkena dua kali pada tempat yang sama !