BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Wednesday, April 15, 2009

MASI WUJUD DAN KAN TERUS BERSINAR

SALAM KEPADA SEMUA SAHABAT YANG BUDIMAN

Setelah sekian lama, menyepi tanpa melayari blog, baru hari ini mawar dapat melayari blog ini dengan sedikit masa tersisa untuk ku mencoretkan kata2. hatiku terdetik menyatakan kewujudanku apabila seorang sahabat meninggalkan pesanan ringkasnya d YM ku. Tq lah buat c Apai walaupun tidak ku kanal rupa parasnya tapi aku rasa Apai ni ala2 pelayar blog ku yang paling setia ibarat setianya Shah Jahan kepada Muntaz Mahal he he he (talabih sudah). Musti c Apai panas dan terharu lalu membaling laptop nya ke dinding uh uh.

Kekecewaan yang masih tersisa dalam hatiku setelah ku membantu jentera BN berjuang d Bukit Gantang tidak pernah memadamkan sinar dan semangatku untuk terus berjuang di alam maya ni.

Melihat pelik nya matlamat dan pejuangan Pakatan Rakyat, harapanku sebagai generasi pelengkap pejuang parti di Sabah. tak kan sekali2 membiarkan pakatan bertapak d bumi Sabah.

Kepada pencaci2 Kerajaan tu, kalau korang kerja kerajaan makan gaji dengan kerajaan baik letak jawatan lah, kalau tak puas hati. buat malu jak, umpama tinggal dalam rumah org d kasi makan di kasi minum belakang ckp makanan tak sedap tapi perut dah kenyang dan beranak pinak, jadik darah daging. Ini lah manusia2 yang ndak tahu mau kenang budi bagus terjun ke laut.. Komen kat blog orang asyek guna nama mak enon...karang betukar jadik mak enon betul2 padan muka. (bahasa pasar dan luahan hati setelah menyepi) kepada yang tidak paham tu kena buka kamus kasi up sket korang punya kefahaman.

Seribu kali BN tak bagus pun Pakatan Rakyat lagi juta2 haprak. Sekian dan bersambung. uh uh

6 comments:

Apai Ngelai said...

salam mawar,

Adui tinggi sangat nilai perumpamaan tu.. hehe.. malunye aku, bukan layak untuk aku gak. Aku cuma peringatkan geng korang supaya tak tersingkir daripada list bpn ja. Panglima sekarang tegas dengan pendiriannya. 1 bulan takde update, tersingkir woo..

kalo ko out, aku takleh nak mencarut dgn glamer kat blog ko plak, pasal blog ko dah tak terkenal. hehehehe.. Sebab ramai blogger yang sibuk sampai lupa update gak. Ok, jan lupa komen kat blog aku plak.

Tok Pambu said...

PAS dan PKR akan tetap terus unggul selagi kaum cina dan india terus menyokong nya.

UMNO akan tetap terus ditolak oleh kaum cina dan india.

Penyokong UMNO boleh cakap apa saja yang mereka suka terhadap Pakatan Rakyat, tetapi sokongan kaum cina dan india semakin bertambah teguh terhadap Pakatan Rakyat.

TS Muhyiddin Yassin TPM menyatakan UMNO cuma ada masa dua tahun sahaja untuk pulih, jika gagal dipulih dalam masa dua tahun ini, UMNO akan berkubur.

Kepada juak2 UMNO sekelian, berusahalah bersungguh2 pulih kan UMNO jangan terlalu sibuk dengan hal Pakatan Rakyat.

UMNO sedang menghadapi saat2 maut - Pakatan Rakyat sedang menuju kearah kemenangan pada PRU13 akan datang.

MAWAR BERDURI said...

nalapambu???? sepatutnya ko letak nama ko lampu lahabau, sebab Tuhan bagi ko mata ko tak guna untuk melihat apa yang nyata..bagi ko akal ko tak guna utk berfikir..ko mau kasi chan sama pkr..bulum ko rasa mcm mana menjerumuskan bangsa melayu ke lembah ketiadaan lagi martabat dan kedaulatan...atau pun ko suka sebab ko bukan melayu. itu ko punya pasal. ko pun tak payah lah nak jaga umno ko jaga lah pakatan ko yang akan memusnahkan hidup ko dan generasi sehingga 7 lapis. sekian dan akan terus bersambung.

Anonymous said...

Wuiina siMawar, memang berduri betul ni cewek. Selamat kembali bertugas dan selamat merambu-ramba.

Janganlah kecewa sangat dengan kebodohan orang-orang BUKIT GAMPANG tu.. biarkan mereka terjun dengan LABU-LABUnya. BIARKAN..BIARKAN..BIARAKAN.

Nalapambu... jaga sikit kelambu ko itu, nanti terbakar.. PR tidak akan bagi apa-apa bantuan, KERAJAAN BN juga yang bagi ko segala keistimewaan dari ko lahir sampai sekarang. Kalau tidak mahu mengenag budi..ko punya pasallah, itu memang sudah jadi darah daging nenek moyang ko. Boleh blahhhh.

MAWAR BERDURI said...

salam jomo?

ai nah? mcm purak2 pula ko sana ndak kanal sma gue. he he he

kalau c pencaci umno ni ni @ nalapambu ni kelambu ni jomo bagus juga ni kalau di bakar sampai rentung. tamat na riwayat dan tidak menyusahkan otak.

Anonymous said...

ha ha ha..seronok baca komen komen orang yang masih hanyut dengan khayalan pkr..macam mana nak sokong..setiap kata dan perbuatan menyumbang kepada kesusahan rakyat..ketinggalan zaman,..asyik buat hal aje..kepada sesiapa yang berkenaan,..jangan jadikan negara kita macam india hilang raja, macam iraq kehebatan amerika tak ke mana..hanya saddam dapat menyatukannya..jadikanlah malaysia sebuah negara yang berjaya tanpa perlu menggadaikan maruah bangsa dan negara..