BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Thursday, November 20, 2008

Mawar Berkata: cerita ni menjadi pengajaran dalam hidup kita ni jangan tahu ckp besar ja, tapi pembuktiannya tak de. Mcm lah ada seorag manusia di Malaysia ni huru hara bekunyayang mencanang cerita, beli org, beli negeri, sabah sarawak jadi taruhan. Pening Kapla otak ni, bila tenguk cerita ni teringat kisah2 yang masih panas g di pasaran "manusia trep hebat"...pa pun semoga Malaysia terus aman makmur dan manusia yang cakp tak serupa bikin ni kan lari dan lenyap dari muka bumi ni.

4 comments:

sumandak bayu said...

Salam Sis,

Sumandak jemput Sis ikut serta Team Bloggers Pembela Negara banyak benda kita boleh ceta demi bangsa, agama dan negara...

Lain ceta hebat ko punya u tube aku copy ye.....

MAWAR BERDURI said...

dilayan bah kalu kau..kau tenguk juga crita "rahsia" Sketsa sabahan ni Sumandak Lucu Banar bah gia..tekencing2 geng2 aku ketawa..

apa team bah kau suru aku ikut ni sumandak bingungggg sya? di mana? bgmana? hehehe

bungaraya said...

Salam perjumpaan,
Pak Cik nak bercerita tentang perangai macam manusia yang anak maksudkan itu.
Disekolah Pak Cik suatu ketika dulu, ada juga terdapat manusia yang mengamalkan perangai sedemikian.
Kini, kawan Pak Cik suatu masa yang tak berapa lama dulu pun berkata di Kota Kinabalu terdapat seorang berpangkat Pegawai yang jika melancung ke Luar Negara sering membawa boy friend mudanya bersama. Padahal dia sendiri adalah seorang jejaka. Diluar negara mereka tidor bersama dan 'nyaman' bersama. Terperanjat sakan saya dengan kenyataan seorang pemimpin itu.
Dulu di Universiti Pak Cik. Nak tahu Uni mana? Tak payahlah. Tapi cerita macamni. Suatu malam Pengawal yang sudah tercium baunya, membuat rondaan dari satu kawasan ke satu kawasan. Akhirnya terjumpa satu couple sedang berasmara dikawasan tepi padang. Masyallah yang berasmara itu,,,,Lelaki dengan lelaki. Apa gaya?

MAWAR BERDURI said...

Salam Pcik Bungaraya?

mcm sya tau syak sapa yang pacik bunga maksudkan..mudah2an manusia 2 tahu sedar diri dan berhenti jadi manusia yang mencemar budaya dan kedaulatan politik d Malaysia lah kan Pcik..semoga pcik terus memberikan mawar berita2 hebat dan sensasi. tq