BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Wednesday, November 2, 2011

AMBIGA BAKAL MERASMIKAN BERSIHKAN SEKSUALITI ANDA!!!!


Program Seksualiti Merdeka 2011 yang dijadual diadakan di The Annexe Gallery bermula 9 hingga 13 November ini dijangka dirasmikan oleh Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) , Datuk S. Ambiga ~ Wau? mahluk ni lagi hehehe...program ini lebih baik jika bergelar Program BERSIH kan Seksualiti Anda 2.0 he he he

ketawak ketawak jugak ( ketawak seram lah namanya ini) apa yang pasti dewasa ini kemelut seks abnormal kian mengancam dunia. Gejala homoseksual mempunyai sejarahnya tersendiri. Manusia pernah ditimpa musibah besar bah angkara gejala itu. Kisah /peristiwa Nabi Luth yg diutus untuk kaum Sadoum dan apa yang berlaku di bandar Pompei, Itali. Semua kemusnahan dan bencana alam yang ditinggalkan untuk renungan dan ingatan umat selepas itu.

Allah berfirman : Dan Luth ketika berkata kepada kaumnya: m

engapa kalian mengerjakan perbuatan faahisyah (keji) yang belum pernah dilakukan oleh seorangpun sebelum kalian. Sesungguhnya kalian mendatangi laki-laki untuk melepaskan syahwat, bukan kepada wanita; malah kalian ini kaum yang melampaui batas. Jawab kaumnya tidak lain hanya mengatakan: ‘Usirlah mereka dari kotamu ini, sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang berpura-pura mensucikan diri Kemudian Kami selamatkan dia dan pengikut-pengikutnya kecuali istrinya; dia termasuk orang-orang yang tertinggal (dibinasakan). Dan Kami turunkan kepada mereka hujan (batu); maka perhatikanlah bagaimana kesudahan orang-orang yang berdosa itu.” [QS Al-A'raaf:80-84].

Hari ini, gejala tersebut begitu berleluasa. Ia bukan lagi tertumpu di negara sekular malah merebak ke negara-negara Islam. Rakyat kita sendiri kembali leka. Di Malaysia termaktub dalam perlembagaan agama Islam ada agama rasmi. sedih apabila rakyat pelbagai kaum sudah tidak mahu menghormati mejoriti rakyat di Malaysia adalah penganut agama Islam. dan dalam Islam Homoseksual dan Lesbian adalah HARAM.

Kira-kira 20 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan individu cuba mempromosikan Program Seksualiti Merdeka 2011. Penganjur kononnya menyatakan mereka percaya setiap orang berhak untuk menyayangi dan disayangi walaupun mereka termasuk dalam golongan homoseksual. di sini barulah bagus Ambiga kasi 'Bersih Without Fear'...sot

Temanya ‘Queer Without Fear’ dengan mengunakan kebijaksanaan aku ini yang tinggal sedikit gara2 memikirkan program ini temanya ini baguslah diertikan sebagai “Merosakkan Tanpa Ketakutan”...sbb perbuatan mereka ini bukan pelik tapi merosakkan Fitrah manusia.

Antara penaja dan penyokong program yang berlangsung selama 13 hari itu ialah Majlis Peguam dan Suara Rakyat Malaysia (Suaram) dengan beberapa aktiviti diatur seperti bengkel, perbincangan, filem, pameran dan persembahan.

Penganjur menyatakan mereka percaya setiap orang berhak untuk menyayangi dan disayangi walaupun mereka termasuk dalam golongan homoseksual. dgn ganas aku mau tambahlah walaupun aku bukan penganjur mereka juga tergolong sebagai manusia bermoral rendah, celaru dan gagal memahami fungsi seksual diri sendiri dan paling menyedihkan lagi makin ramai daripada pengamal homoseksual diangkat menjadi pemimpin.

Jika gejala ini tidak mampu dibendung, apa akan jadi dengan masyarakat kita pada 10, 25 tahun dan 50 tahun lagi? Tidakkah persekitaran dunia homoseksual ini akan membawa mudarat besar buat generasi anak dan cucu kita?

Pertanyaan ini dilontarkan kerana sesungguhnya terlalu banyak persoalan yang berlegar berhubung isu ancaman homoseksual dan Lesbian kepada umat manusia termasuk di negara ini.

Di Malaysia, ramai anak muda sudah terjebak dengan gejala itu. Kelab-kelab, spa dan rumah urut gay beroperasi secara tertutup apakah selepas ini kelab2 itu akan beroperasi dengan megahnya dalam apa yang dianggap sebagai gerakan gay underground akan tidak underground lagi???? Terbaru terdapat pengumuman yang dengan mengaku ” saya gay, saya ok” dari seorang melayu Islam di Malaysia. Tidakkah ini membimbangkan?


Kita sudah tidak larat mendengus dan menggeleng kepala apabila mendengar 1001 cerita tentang gejala tersebut di tanah air ini. Kalau dibongkar habis-habisan, pasti ia lebih menggerunkan. Mungkin sama dahsyat dengan keadaan di Uganda. Cabarannya, berapa banyak lagi yang kita tidak tahu tentang gejala tersebut.

Usaha untuk menghalalkan hubungan sejenis di negara ini boleh dikatakan sangat melampau...apa tah lagi program ini berlangsung di kala Umat Islam sedang menunaikan Rukun Islam Ke-5. Di mana PAS saat ini apakah hanya dengan kata2 dan penulisan kenapa di saat Kempen BERSIH, PAS lah paling lantang kenapa di saat ini PAS tidak mengadakan juga KEMPEN BERSIH kan Homoseksual...BERSIHkan Ambiga.

Kepingan2 gambar di bawah di ambil daripada beberapa blog yang sempat saya layari. Jadi pedoman kita bersama..apa perasaan anda jika ahli keluarga anda berada di dalamnya, apa akan jadi kepada nasib anak bangsa kita kalau perbuatan sebegini sudah diiktiraf sah dan tidak salah dari segi moralnya???? renung2kanlah


No comments: