BARISAN NASIONAL BARISAN KITA

Saturday, May 8, 2010

SIBU : PENYOKONG PAKATAN MENCARUT




Mawar : Mungkin pemimpin Pakatan boleh tersenyum pabila melihat video ini, kerana ini lah yang diajar oleh mereka, inilah anak didik mereka. Puak2 PAS terus merasa megah bila Tuhan dan agamanya di hina. PAS kononnya parti Islam S'Malaysia, tapi apa yang aku lihat dan dengar PAS yang membuat Umat dan agama Islam terus diperlekeh dan dipersenda. Matlamat ingin menuntut KeAdilan buat Anu-war menjadi PM ekspres ala2 naik KLIA Ekspres menjadikan PAS apatah lagi sekutu2nya ibarat hilang pedoman.

Jangan kan Perdana Menteri, Sultan sendiri pun sudah tidak boleh Pakatan hormati. Jadi? aku ndak rasa Pakatan Retak benar2 ingin memberi perubahan untuk kebaikan buat rakyat. Paling2 pun perubahan menjadikan Malaysia lebih huru hara.

Rakyat Sibu harus bijak menilai, memilih kerajaan bukan ibarat kawin dan cerai, kerana masa depan anak bangsa lebih penting dari sekadar menurut kata hati. Jangan sesekali mengikut parti roket ke Bulan (bulan penuh dan bulan berpecah). Timbangan lebih penting harus seimbang dunia dan akhirat.

1 comment:

sumandak bayu said...

Salam mawar,

Kekadang kita tengok gak dorang ni berjuang untuk apa.. siapa-siapa pun boleh pakai jenis tshirt bersama logo untuk kepentingan diri... aku bangga masih menjadi penyokong tegar kerajaan BN sebab BN masih releven lagi untuk menjaga keharmonian dan perpaduan negara apatah lagi menjadi kesucian agama dan bangsa di negara ini